ayzagzm Merhaba kızlar küçük tuvaletimi yaptığım yer çok kötü şişti ve çok acıyo el vuurlmuyo acaba vajna enfeksiyonumudur diye mantar kremi kullanıyorum ama banamasin demiyo başına gelen varsa yardım edebilirim acaba ilk defa böyle bisey yaşıyorum