tinimini_mom Kızlar 4 aylığız. İki elinide ağzına sokuyor parmaklarını ısırıyor yalıyor falan hıhıhı diyip duruyor. Acaba diş mi çıkcak yoksa keşif için mi bilemedim
aysegul_my tinimini_mom keşif cnm bizimkide oyleydi ay cok hirsli ellerinj isiriyo yalio kesin disi cikcak die die 7. Ayi bulduk hala bişi yok 😅
htctplr Aynı durumdayız ya komple boğazına kadar sokuyur parmaklarını sonra da öğürüyor diş mi acaba diyorum açlıktan mı diyorum kafaya taktım ben de
tinimini_mom Ay açlıktan kesin değil yalanıyor şapur şupur sokuyor maşallah boğuluyor bir de ah ah emziğide atıyor artk of diş olmaması iyi ya