Mira17 aynı durumdayız. 2 aylıkken ayağımda sallardım. Açıkçası rahattım o şekilde. Ayağımda uyuyunca olduğu yere bırakırdım. Zaten koltukta oturup sallıyordum ayağımda. Artık asla istemiyor ayakta sallanmayı. Bir ara kısa bir süre meme reddi yaşadık. O zaman ayakta, kucağımda emerek uyumaya alıştı. Şuanda kucakta yaylana yaylana uyutuyorum ve bu şekilde çok zorlanıyorum ben. Belim kollarım çok ağrıyor. Zaten inat ediyor dalamıyor. Bide kucağımdan yatağa bırakırken uyanıyor. Ayakta sallanırken şekli çok değişmediği için uyanmıyordu.