tahabrkn ben ilk 20 gün silikon uç ile emzirdim, kendime eziyet etmişim gerçekten. En güzeli ve en temizi bir emzirme uzmanı ile görüşün, doğru tutuş ile hem acı çok çok azalıyor hem de göğüs daha çabuk toparlıyor. Bana emzirme danışmanı hemşirem madecassol önermişti sabah akşam onu kullandım o kadar güzel toparladı ki göğsümü, size de tavsiye ederim🙏🏻 emzirme öncesi duru su ile yıkamak gerekiyor ama . Aynı zamanda lanolin içeren kremleri de düzenli kullanın bence ama en önemlisi doğru bir tutuş