Kızlar oturduğum yerde çok fazla yeşillik ve küçük baş hayvan var dolayısıyla çok fazla sinek var. Daha önce başka yerde oturuyordum böyle bir problemimiz yoktu ama daha yaz başından beri sinekler çocukları yiyip bitirdi resmen. Dün gece 2 yaşindaki kızımın göz kapağını ısırmış öyle şişti ki gözü yanağı da geçen haftadan beri geçmedi. Isırıklar 2 gün sonra öyle şişiyor ki ne yapayım ne kullanayım bilmiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız sinek kovucu bir şeyler varsa fikir verirseniz sevinirim