Vesile96 Merhaba anneler Ben uzun yolda çıkacam arabayla Bebeğim mama içiyor , su ısıtmak için nasıl yapacam acaba . Öneriniz ne 🧐
nadidelifora Vesile96 tabiki tutar. Kaynar olasina gerek yokki zaten. Bebeğiniz ne kadarlık bilmiyorum ama çok da uzun değilmiş yol. 7.30 saatte kaç kez mama içecek zaten annesi boşuna telaş yapma🌸
Adeniminannesi Vesile96 Stanley termos tutar . Benzin istasyonlarında sıcak su oluyor çay kahve olduğu için o şekilde yapabilirsiniz
Vesile96 Happybaby06 valla doktor hiç bi bilgi vermedi bize bende kotu üstüne yazdıkları takip ediyorum
Happybaby06 Vesile96 kutuya göre hareket etmek çok doğru olmayabilir çünkü kutu standart verir ama sizin bebeğinizin kilosu ayına göre az yada çok olabilir gelisimi ileride olabilir bizim doktor kilosuna gelisimine bakarak günde kaç cc vereceğimizi söylüyor
Vesile96 Happybaby06 aslında haklısınız çünkü her zmn içtikten sonra kusuyor . Doktora söyledim dedi ki bazi bebekler altı aya kdr kusarlar