zeynep865 Ynlış anlamayın ama istanbulda yaşıyorum zaten merter bağcılar tarzı yerde sıfırları bu fiyat sizin giyilmiş ürününüzü alacaksa insanlar fiyatın makul olması gerekir bence fiyat inanılmaz yüksek
hanneinci zeynep865 gerçekten bu fiyata sıfır abiyeler varmı merak ettim 😅 çünkü sadece tesettür bir gömleği bu fiyata alabiliyorum hatta geçenlerde eminegul diye Instagramdan elbise diktirdim 2 bin liraya o da parasına değmedi zaten 🥲 piyasa çok pahalı maalesef
zeynep865 hanneinci 1400tlye mis gibi sıfır ve kaliteli abiyeler alabilirsiniz üstelik demode olmayan doğru yerlere bakmanız yeterli 🥲 geçen hafta be blue markasından ve manuka markasından 1500 ve 1100tlye mükemmel abiyeler aldım
2prensannesi__ zeynep865 pardonda abiyem demode degil yorum yaparken biraz daha dikkatli bakıp öyle yorum yaparsaniz sevinirim demode görmediniz herhalde siz
hanneinci zeynep865 çok iyiymiş demekki alınacak yerleri biliyorsuz ben Zühre Armine vs sadece pantolon 2 3 4.. bin lira