mryks Bebeğim 11 aylık alerjik bi bebek 8.600 kgramdı şuan 8.200 olmuş doktor artık kilo almazsa gelişim geriliği olacağını söyledi.Neler yapabilirim denemediğim yol kalmadı artık ne yapacağımı bilmiyorum 😞
Glcntna mryks alerji şurubu verdimi bizdede alerji var sıpraktin kullanıyoruz. Oda iştah açıyor çok fazla öyle kilo aldı
bebek2anne1 Glcntna neye alerjisi var acaba birde alerji mamasını içmiyor benim kızım bugün verildi nasıl alıştırabilirim sipraktini bende kullanıyorum
mryks Vermedi süt ürünlerini bir yaşta açıp öyle gelin dedi diğerlerinin hepsini açtık şükür . Alerji iyiye gidiyo ama çok inat bi bebek . Söyleyeceğim doktora çok teşekkürler