kurabiyevarsimitvar Kızlar 1 haftadır falan var uyurken ağlama gibi ama değil daha çok mırıldamalı bağırma gibi 2-3 saniye bağırıp susuyor normal mi bu? Niye böyle yapıyor bilgisi olan var mı?