semanrr007 organların yerine yerleşme ağrısı olabilir. Bende 40çıktıktan sonra olmuştum hatta doğum sancısından beter sancı çekmiştim karnımın içinde ve bacaklarımda. İsal ve istifarda beraberindeydi. 2gün aynı saatlerde oldu 3-4saat kadar sürdü. 3.güne uyanmaya korkmuştum tekrar olacak diye ama şükür olmadı. İlk gün doktora gittiğimizde bana bunu demişti ilaç vermişti ama ilaçlar bi işe yaramamıştı 2gün boyunca o saatler içinde kıvranmıştım.