cansubrldmr merhaba mide rahatsızlığı yaşadığımı sanıyordum mide rahatsızlığı değil safra ağrısıymış.. benim hamileliğimin 7. Ayında başladı nöbetler ağrılar ama ayda bir oluyordu bebek sıkıltırdığı için midem ağrıyor sanıyordum. Sonra bu ağrışar haftada bire düştü özellikle akşamları tutuyor gündüz sızı olsa bile gece pik yapıyor ben o ağrıyla bebeği emzirip çıkıyorum tek başıma acile gidip serum yaptırıyorum. Sonra üç günde bire düştü ağrılar. Ama çok şiddetli sırtıma ve göğüslerimin ortasında olan bi ağrı. Özellikle yağlı hamur işi yumurta tetikliyor ağrıları