Merhaba hanımlar. 1 buçuk yaş oğlum var bu sıcaklarda klima açıyorum odadanın max soğukluğu 22 24 arası mı olmalı ? Birde şunu sorayım size mesela 24 de çalışıyor klima yarım saat sonra odanın ısısı 19lara kadar geliyor termometre ile. Ben bunu 22 24 arası nasıl yapabilirim ? Klimayı kaç derece de çalıştırsam ılık ortam olur ve hasta olmayız ? Kapıyı kapatıyorum odanın. Pencereyi de bir tık açık bırakıyorum nemi kırılsın diye