larenay Merhabalar bebegim alerjik bir bebekti ama artik normal mamaya gecicez arzu eden olursa kendilerine uygun ffiyatta satabilirim
ngp larenay bir şey sorucam bebeğim 4 aylık alerjik çoklu besin ve süt alerjisi var. Alf amino kullanıyoruz ama sanki oda rahatsız ediyor doktor pirinç bazlı ondan olabilir dedi. Pregomin ve neocate mısır bazlı deneyelim dedik. Ama tatları nasıl , ya da bir sorun yaşadınız mı siz. Alfaminoyu içiyor bunları içer mi bilmiyorum.
almilabuglem larenay bu mamayı devletten ücretsiz bi şekilde alıyorsunuz, uygun fiyata nasıl burada satmayı teklif ediyorsunuz ?
antaress ngp bebeğimin süt alerjisi vardı alfamino başladık, kokusu çok ağır, onu içemedi, kustu, teni kabardı, o yüzden değiştirdi doktoru aptamil pregomin denedik. Aptamilin kokusu tadı alfaminoya göre daha iyi. Sorun yaşamadık biz daha rahat içti.
almilabuglem ugrakyagiz siz parayla mı aldınız ki parayla satıyorsunuz hepinizi şikayet edeceğim karekodlu ürünü eczane dışında parayla satamazsınız
almilabuglem Evet duruyor hala ücretsiz şekilde kargolarım bu insanlar nasıl ücretsiz aldıkları şeyi parayla satmayı teklif ediyorlar anlamıyorum
ugrakyagiz almilabuglem almilabuglem nasıl olduğunu söyleyin bende sadece ücretsiz gönderim yapıyım kargoyuodesinler yoksa zaten hastaneye birakicam
ugrakyagiz almilabuglem parayla satmak istemedim yöneticiden ikaz geldi ücretsiz birşey yokdiye dolaptan sarıçam sadece kargo parasıyla
almilabuglem ugrakyagiz kişinin iletişim numarasını alıp iletişime geçip karşı ödemeli kargo yapabilirsiniz mantıken