Merhabalaar kızlaar 🌸
Doğum yapalı 9 ay oldu, yeni yeni anca spor yapmaya başladım fakat bölgesel incelme g5 cihazına falanda girmek istiyorum, spora destek olarak.
( bayram için memlekete gittiğimde biraz uzun kalacağım, annem bebeğimle ilgilenirken kendime vakit ayırma şansım olacak, o yüzden değerlendirmek istiyorum )
Sezaryen doğum yaptım, sizce dikişe vs o aletlerin sakıncası olur mu? Yaptıran var mı ?