bbusraax Merhaba, annem 3 gün sonra kolonoskopi olacak yarın diyete başlıyor ancak doktoru lavman vermemiş sadece ilaç vermiş. Lavmansız kolonoskopi yaptıran oldu mu acaba?
merrv26 bbusraax ilacın yanında lavmanda lazım malesef ilaç temizliyo ama gene sabah son içinde pislik kalıyo lavmanı yapınca duru su gibi akması lazım
merrv26 bbusraax daha yeni 10 gün önce girdim ordan tecrübe ettim bende ishal ilacı çok kötü yapıyor bol su bol sıvı tuzlu ayran içsin baygınlık getiriyor geçmiş olsun
bbusraax @merrv26 doktor reçeteye yazmamış, lavman tarihini veren kişi de doktor eklememiş demiş sadece doktora ulaşma şansımız yok ne yapalım bilemedik
merrv26 bbusraax eczanede reçetesiz veriyorsa 2 şişe alın sabah gitmeden 2 saat önce yapsın geceden yapmasın sabahada pislik gidiyo çünkü bağırsağa