muhammeddd263_ Bebegim 5 bucuk duzeltilmis 3 bucuk aylik reflusude var her mama verdikten sonra biberonu ceker cekmez aglamaya basliyo boyle bi surumla karsilasan varmi acaba
Melike-emirasaf muhammeddd263_ evet canım büyük ihtimalle midesi yanıyor biraz uzun bi süreç özel mamalar var istersen bi doktoruna danış (reflü mamalarını kastediyorum )
eleftwins muhammeddd263_ benim bebeğim de öyle 4 aylığız biberonu çeker çekmez ağlıyor bende emzik verip susturuyorum hemen yada gazını çıkartıyorum hemencik susuyor ama neden olduğunu bende bilmiyorum ikisinde öyle bir durum yok halbuki