ilkyazt sadece bir seviyelik bir düşüşü bile fark ediyor mu?
Valla maşallah o zaman algısı açık diye sevinelim ama yüksek ses sıkıntı tabi
Bende beyaz gürültü kullandım hala bile arada actığim oluyor tek tuk ama ses seviyesiyle ilgili sikinti yasamamistik hic
Azaldigini anladiginda aglarsa emzik veya meme falan alip oyalanmiyor mu hic?