esin43 Arkadaşlar merhaba 30 günlüğüz bebeğim göğsümden çok Fazla ememiyor ben de biraz emzirirdikten sonra sütümü sağıp kaşık biberonla veriyorum Tam olarak ne zaman güçlü bir şekilde göğsümü kavrayıp emer?? 35 haftalık iken doğdu