bebegiminbesigicamdan Bebegim reflu yataginda yatiyor ama ikinmaktak kipirdamakta asagiya kayiyor yarim kundak yapiyorum kayarken oda aciliyor cozum oneriniz var mi
denizdgr bebegiminbesigicamdan ayy aynısı ya bnm de bebeğim reflü yatağında yatiyo uyuyoz bı kalkiyyom aşağıya kaymiş hala orul orul yatiyo valla keyfi yerinde🤣 bnde altina bataniye koydum asagisini katladim kaymiyo artiik öyle biseler yaptım işte
dodu0207 bebegiminbesigicamdan ben bu yüzden ikinci aydan sonra yatıramadım ondan artık kafası yataktan dısarı cıkıyodu bosluga kalıyodu kendinin ittire ittire asagı iniyodu. Ondan önce gece gündüz hep onda yattı
bebegiminbesigicamdan dodu0207 benim suan kullandigim besik kucuk zaten yanlardan yatak tam oluyor altta da bi karis bosluk var aslinda kaysada cok ilerlemiyor ama kaydikca kundagi aciliyor ya o da sorun iste