22 günlük bir bebeğim var ilk doğduğundan beri sarılık olmasın diye bol bol emziriyorum ne yazıkki kucağa alıştı göğsüme yapışıp duruyor sürekli uyku arasında uyansa bile meme istiyor ve uykusu bozuluyor uyuma süreleri de çok kısa sürelere indi eczaneden bir tane emzik aldık arkadaş tavsiyesiyle damaklı kesinlikle tutmuyor bazen oyalanıyor ama ağzından atıyor krizlere giriyor çaresiz tekrar göğsüme alıyorum bu yüzden emzik seçimi için bana yardımcı olur musunuz önerileriniz nedir ne dikkat etmek gerekir alırken , şimdiden teşekkür ederim