meryemceeeee Sadece böyle boyun altında var ya kafasındada 1-2 tane var küçük küçük simdi bioline ın pişik kreminden sürdüm napcam nasıl gececekkk buuuuu
defneelinaa meryemceeeee bence onun ne olduğunu anlamadan pişik kremi sürme doktora götür bence daha sağlıklı olur
crknkzz meryemceeeee zamannda sicaktan bizimde boyle. Oldu atopik kremlerden onerdi doktor surunce gecmisti. Tabi siz genede doktora danisin
Arzuturhan Bizim kollarda da özelikle yatiginda kolunun iç kısmında var birde boğaz kısmında da bu gün sağlık ocağına gittim oğlum bir yaşında kaşıntı da yapıyor doktor şurup ve losyon verdi bunları sür dedi
canomerss Arzuturhan bize de sağlık ocağı verdi ama ben veremedim ya recetede 2 yaş altına önerilmez yaziyor . 4 aylık olmadık daha