ebraz Herkese gidiyor ama ayaktaysa eğer o kişi onu gezdirsin diye ama ayakta olan birinin kucağındaysa oturan birinin kucağına gitmiyor ve kim olursa olsun ona gidiyor bu beni biraz sinir ediyor bi tık yabancılık çekmesini isterdim sizde durumlar nasıl ?
sulekzl ebraz benim bebeğimde öyle şuan 7 aylık bende sevmiyorum herkese gülüyo kime gitse duruyo 😏 daha küçük belki ondan
Ahsenduru111 ebraz ya az önce öyle bir post açtım üç yaşında kızım başkasına gidince bana gelmek istemiyor ağlıyor çok üzülüyorum napıcağımı bilmiyorum
Mommybabyy ebraz +1 aynısıııııı sırf gezmek olsun, tanımadığı her kucağa gitmek istiyor, oturan tanıdık olsun asla gitmiyor. Bende sırf ayakta gezmek istediğini bildiğim için isteyen olursa aile dışında ağlar veremem diyip vermiyorum bebeğimi 🙃
_mom20 sulekzl ebraz aynı durum 8 aylık herkese gidiyor hiç anam babam nerde yok bı uyuyucagi zaman gelir emen bı çocuk da he karnı doysa onu bile aramaz🤦hiç hoşuma gitmiyor bu durum
ebraz sulekzl ne zaman başlar acaba tam ayırt etmeye benimki kucakta gezmek için çıkar uğrına gidiyor birazda 😅
kzlrm0606 denizprenses1912 yok hiç öyle deme aklı ermiyoda niye ayaktakilere gidiyo benim bebiş kırkı bile çıkmamıştı yabancıyı biliyodu yabsncı birini görse hemen ağlıyodu
Mommybabyy Ahsenduru111 bizden çok sıkılıyorlar 🙃 oysa bende gezdiriyorum eğlendiriyorum kaliteli vakit geçiriyoruz ama bence sıkılıyorlar başka bi açıklaması yok 😅
nymeria_ ebraz bence buyuk nimet ya benim kizim 1 yasinda ama dahada kucuk hallerinde bile herkese aglardi Insanlar aglar diye sevmeye korkuyolardi Bi yere gidemez oldum gitsem de gittigim yerden bisey anlamadan geldim ne yemek yedirir ne iki kelime konusturur hep kucagimda bana yapisirdi Daha yeni yeni o huylari azalmaya basladi eskisi kadar aglamiyor O yuzden bence yabanci secmemesi buyuk rahatlik
ebraz nymeria_ ya çok aşırı yabanı olsun demiyorum tabi ama bi tıkda kendini geri çeksin ama ağlamasın tabi ama gitmekte istemesin hemen
Bus1903 ebraz aa benim oglan 😂 şimdi 16 aylık biraz utanıyo yabancılara karsı gitmiyo bazende aglıyo 10 15 dk kadar 😂
ebraz _mom20 bende anneliğimi sorguluyorum ama böyle düşünmemek lazım anneliğimizi sorgulamamız bile bence iyi anne anne oldugumuzu gösterir 🥰