Merhaba oğlum 7,5 aylık 1 hafta önce yataktan düştü maalesef isteyerek olmadı birçoğumuzun başına gelmiştir belki de 1 haftadır belirti yoktu bugün biraz popo ile omurga arası mavimsi duruyor akşam bir doktora gideceğiz başına gelen veya aynı renk olan var mı acaba suçluluk duyuyorum benim yüzümden kalıcı hasar bırakırım diye yürüme emekleme dokunduğumda bir sakınması felan yok ..