Kızlar 10 aylık bebeğim var asla suyu sevmiyor. Bir de biberona da alışık değil ondan sanırım, bir türlü alışamadı içmeye. Havalar da ısındı çok az çiş yapmaya başladı sütüm de baya bir azaldı o nedenle endişeleniyorum. Bebeğime nasıl suyu sevdirebilirim? Sabahtan beri şırınga ile içirdim, ne zaman ağzını açsa birer milim içirdim ama böyle de ileride suyu sevmez diye korkuyorum çünkü zorla içiriyorum. Bir ara baktı sürekli ağzına sokuyorum gülerken bile ağzını açmamaya başladı sırf su vermiyim diye. Çok rahatsız oluyor ama bende başka nasıl içirebilirim bilmiyorum. İnanın sabahtan beri anca 30 ml içmiştir. Ne yapacağımı bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum bu konuda. Bana öneride bulunacak birileri var mı?