beybiliko 2prensannesi_06 7 sizin değeriniz değil, referans aralığı olarak 0 7 belirtilmiş, sizin değeriniz 0 ın altında, hamilelik yok yani
ZeydsMom 2prensannesi_06 deger yazilan 0 olan sizinki referans araligi 0-7 . Degeriniz o degil digeri
ZeynepOzcan 2prensannesi_06 sizin sonucunuz 0 çıkmış eğer 5 ve üzeri 6-7-10-15… çıksaydı gebelik pozitif demekti
AnnaKurt 2prensannesi_06 Yani 1le 7 arasında olsaydı hamile olurdun misal 5 olsaydı. Ama 0. Hamile değilsin değil
2prensannesi_06 AnnaKurt ayni gun dusuyorsa diyor internette zaman alabilir diyorlar e naviz vazen yanlis oluyor diyor
Birdunyabircennetannesi 2prensannesi_06 Gebelik yok O 7 yazan yer değer aralıkları Sizin değeriniz altında çıkmış
ceriio 2prensannesi_06 değer yazan yer sizin sonucunuz. Öteki 0-7 arası referans aralığı yazıyor zaten. 7 ve üstü gebelik sizinki 0
2prensannesi_06 yasemin1812 aman olmuyum yaa bebeklerim cok kucuk 3cuyu kaldiramam yaa internette baktim hamile olanlarin bile 00 cikmis sasirdim kafam karisti biraz