busemozcelik Arkadaşlar bebeğim 1 haftalık. 2 saatte bir emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum. 1 saatte anca memeyi ağzına verebiliyorum. Kendi kendine uyanmıyor. Acıkınca ağlamıyor. Napıcam normal mi bu ?
utkummm busemozcelik senin uyandirman gerekiyo canim ayaklarini gıdıkla yada bezini ac ben bezini acarak uyandiriyordum
Deletedmom_107 busemozcelik sarilik olmamasi icin zorla uyandir benim kizim 15 gun uyanmadi sarilik oldu banyo yaptirdim onda bile uyanmadi hic bi sekilde asla uyanmadi mama verdik hastaneye yatirmadik doktor yatirin dedi ama mama ile bi sekilde kurtulduk
mooomm01 busemozcelik normal ama sen yine de sarılık değerine baktır çok yüksek olursa da uyanmıyorlar
sanannee busemozcelik sarılık olmaması için uyandırman lazım 2 saate bir emzirmen gerekiyor elbiselerini çıkar gerekirse topuklarını sık
refresher busemozcelik benim bebeğim de öyleydi soymak bezini açmak yetmezdi bazen ıslak pamukla yüzünü silerdim o uyandırırdı eğer bu da işe yaramazsa hafifçe topuğunu sıkardım ancak öyle uyanırdı
berkbaby busemozcelik kan şekeri düşüyorsa çok uyur dedi doktor bize memenizi elinizle sıkıp dudaklarına değdirin ağzını hafif parmağınızla açıp meme ucunuzu elinizle sıkın süt ağzına girsin benim bebeğim öyle uyanırdı. İlk günler 3-4 saat uyuduğu olurdu bende kıyamaz uyandırmak istemezdim tecrübesizlik neyseki çok şükür sarılık olayı yaşamadık❤️
dila93 busemozcelik bizde de ilk 40 gün öyleydi, bezini açıp islak mendil sürdüğümde uyanıyordu çocuğum 😅