dogaartemismom
Merhabalar , aydı durumdayız bizde . 17 aylık benim kızım . Biz bı psikolog a gidip görüştük aslnda , benmde kafama takılıyordu . Gelişim testi yaptı oyun oynadı ,iletişim kurdu, inceledi .. hiç bı sknti olmadgni söyledi . Ck güzel anliyo , beden diliyle kendni çok güzel ifade ediyo . Korkulacak bsey yok dedi .. belki içiniz rahatlar biraz . Başka bı durum yoksa endişelenmeyin ama gene de bı goturebilirsiniz içiniz rahat eder