Selamünaleyküm arkadaşlar
Bebegim uyumak istiyor ancak bir türlü uykuya dalamiyor. Uyuyor 15 dakika sonra ayakta. Sinirleniyor sonrasında. Uykusunu alınca çok mutlu keyifli bir bebek normalde.. bir yandan gelişimi için uykuyu önemsiyorum çünkü daha çok küçük 2bucuk aylik.
Acaba bu durumda olan bebekler için titreşimli ya da titreşimsiz ana kucağı ise yarar mı deneyen var mı aramızda.