_Goktugunannesi__ smy23 yazın da kışın da akşam yatarken banyo yaptırıyorum uyuduğu için sorun olmuyor
aylizinannesiiii smy23 geçen gün banyo yaptırdım akşam yürüyüşe çıktık sıcak zaten gecesi gündüzü hiç sevmiyorum yaz mevsimini ya