Merhaba kızlar
2,5 aylık oglum var 2700 dogdu sarılık oldu 2500 dü 2 aylık aşısında 4400 geldi ebe az buldu
Şimdi kendim tarttım 4,900 geldi 200 gram kıyafete çıktım 300 gram almış 15 günde sütüm var emzirdikten sonra sagım yapıyorum rahat 90cc süt çıkıyor ama oglum iştahsız bunun için dr götürdüm hatta kan idrar çok şükür temiz çıktı hatta sagdıgım sütü vermek istiyorum almıyor resmen iştah diye bir şey yok ve ben herşeyi kafaya takan akışına bırakamayan birisiyim