momysskaan kaç aylık acaba oğlum 7,5 aylık emekliyor toto kaldırıyor takla atacak sanıyorum herkes erken yürür diyor herşeyin zamanı var tabiki ama insanlar öyle dedikçe bende evde minik birinin yürümesini hayal ettikçe mutlu oluyorum yürüdüğünü gördüğümde ne hissederim artık bilmiyorum 😊