Bestiron demir damlasını kilosuna göre kaç damla kullanıyorsunuz acaba? Kilo başı 1 damla mı yoksa 2 damla olarak mı hesaplıyorsunuz?
Ayrıca bu damlayı bebekleriniz yutuyor mu? Tadı gerçekten ekşi ve bebeğimde verdiğim zaman asla yutmak istemiyor midesi bulanıyor yüzü ekşiyor ve öğürüyor çocuk. O kadar rahatsız oluyor ki tadından verirken çok üzülüyorum. İçeriği temiz diye bu damlayı tercih etmiştik.