Ftmrk biraz büyüdükten sonra çalışmakta fayda var çocuk küçükken birine bırakmak zor gercekten aklin kaliyor en azindan 1bucuk yaşına falan gelip derdini anlatabilse guzel olurdu ben yarim gun gidiyorum ona ragmen babaannesi bile bakarken tedirgin oluyorum ek gidasini falan kendim hazırlıyorum 😊