HaticeY Tam 2 aylık oğlum var gündüz çok uyuyor önümüzden gece hiç uyumuyor napacağım nasıl ayırt ettireceğim bunu. Gündüz de benim uykum kaçıyor ya da işim oluyor uyuyamıyorum böyle olan var mı
Mertcikannesi HaticeY gece uykusu için gece lambası altında altını değiştirip emziriyorum. Gece olduğunu anlayıp mayışıyor. Yarım kundak yapıyorum. Az uyuyan oğlum ancak uyuyor böyle azıcık
deletedmom4842 HaticeY Ben geceleri karanlıkta yatırırım ve çok güzel anlıyor hava kararınca esnemeye başlıyor mesela
HaticeY deletedmom4842 Mertcikannesi bnde yapıyorum gece ışığı açmıyorum gündüz gezmeye gidiyorum ses olsun uyansın diye ama bana mısın demiyor