Bir_bebek_bir_anne maalesef hiç randevu bulamıyoruz kızım gozlugumu kırdı araba kullanamıyorum o yüzden talep olusturdum nerdeyse 3 aydır talep oluşturuyorum yok kızımda gözlük kullanıyor gözünde kayma vardı onunki daha önemli diye Dünya göze götürüyoruz Türkiye’nin en iyi göz hastanesi galiba bende oraya gidicem gözlük almam sart oldu