Deletedmom_182 Kullanan var mı her mama verişimde mamayla mı karıştıracağım yoksa sadece sabah öğle akşam günde 3 defa mı kullanıyorsunuz?
alinduhatg Deletedmom_182 sabah akşam tek sade verdim mamaya katmadın emzirme döneminde kendımde kullandım ve kımyon çayı ıctöim sık sık
Deletedmom_182 utkummm bizimde kutunun üstüne içeceğine karıştırıp verin yazmışlar emziriyorum mama veriyorum mamayla karıştırsam olur herhalde
Deletedmom_182 elbay53 doktorum her mamadan sonra 3-4 kaşık su vermemi de söyledi 1 çay kaşığı suya 1 damla damlatarakta kullanabilirim hem suyunu hem ilacını vermiş olurum bakalım deneyeceğim bugün teşekkür ederim