betulahsen bence oranın çalışanı bana '‘masa üstü ekran görüntülerini detaylarıyla tek tek alın ,pdf yapın’' gibi bir bilgi veriyoırsa bence bazı şeyleri doğru bilmek zorunda en azından. 4 yıllık bir geçmişi tek tek ekran görüntüsü aldırttılar bana,ertesi gün benzer şekilde başka bişey istediler,yani dosyaya kabul edilmeyecek formatta yaptırtılar bana kaç kere en sonunda bir personel dayanamadı eksik evrak departmanıyla görüştü böyle saçma iş mi olur bu şekilde yapılcağını kim syöledi diyip doğrusunu yaptırdı . ve süreç uzadıkça uzadı. bu sefer hastahane 9 kere provizyon açtım daha fazla açamam dedi.. yani bazı şeyler olacğaına varıyor belki hayırlsıı geçe kalmasıydı bilmiyorum ama bu şekilde insanları yıpratarak bir yere varılmaz. dediğim gibi araştırılır,geçmişe bakılır bunlar zaten bildiğim ve normal karşıladığım şeyler ama personellerin yetersizliği,eksiklği ve en önmlisi umrusamazlığı bunu anlayamıyorum maalsef sonuçta benimde uğraştığım kişi evladım