Tecrübeli annelerim. Bebişim 14 aylık sabah 9 gibi uyanıyor kahvaltısını versem bile hemen yemiyor o yüzden 10:30 gibi kahvaltıya oturuyoruz zaten 40 dk belki daha fazla sürüyor. 13:30 gibi uykuya geçiyor. Uykuya geçerken mama veriyorum. 15:30-16:00 gibi uyanıyor 16:30 gibi öğlen yemeğine genelde çorba yapıyorum. Çorbasını bazen bitiriyor bazen bitirmiyor. Çorbasını bitirince açılması için akşam yemegini 19:00 -19:30 gibi anca yiyor bu seferde sofradan kalkana kadar saat 20:00 oluyor .Eğer çorbayı içmek istemezse zorlamayıp akşam yemeğini erken hazırlıyorum 17:30-18:00 acıkmış oluyor yemeğini güzel yiyor? Sizce ne yapmalıyım