Hanımlar merhaba. 10 aylık bebek anneleri bir toplansak buraya da neler yapıyor bebekler bir konuşsak.
Kızım hâlâ geri geri emekliyor. Onun haricinde koltukta iken tutup ayağa kalkmaya çalışıyor. Yattığı yerden 2 haftadır kendisi kalkiip oturuyor.
Baba, dede, mama, nen nen diyor. Alkış , çak yapıyor. Hayır denmesinden anlıyor. Doğduğundan beri nerdeyse kitap okuyoruz , ekran yok. Bunun harici neler yapılır, neler öğretebilirim ?
Şarkı söylüyorum müzik duyunca hareketlenip sallanıyor felan