Ahh ahh gaz problemi. Ne kadar cıkartsada oluyormuş bebeklerde bu yüzden öle yapıp ağlayabiliyorlar ben 3 ay yaşadım şimdide var gazı ama krizlere girecek kadar değil ilk 3 ay kolik ağlardı. Gaz damlası kullanıyorsunuzdur zaten beklemekten başka çaremiz yok. Kaşık biberonla sağıp vermeyi deneyebilirsin sütünüzü