mavilibisey İlk çocuğumda da bu damladan kullanmıştım ama hiç hatırlamıyorum. Dün eczaneden aldık ama şekerlenmiş gibi bir yapısı var. Acaba normali mi bu? Yoksa bozulmuş damla mı verdi eczane?