cevap kaka yapiyordu yenidogan nasil yapiyorsa az az sık sık yapardi o sekilde. Cok fazla gazli bir bebekti. Zaten bu yuzden kasık fıtığı oluştu makatta darlikla birlikte o da alinmisti ameliyatta. Muayenesi her rutin muayenede bakildigi gibi aslinda cocuk cerrahi extra biseyle bakti mi inanin o an hatirlamiyorum. 2 aylikti bunlari yasadigimizda. Su an bebegim 7 aylik 🩷 donem donem kabizlk sorunumuz hep oldu dulcosoft diye bi surup kullanmistk o cok iyi gelmisti bize. Ek gidaya gecince duzeldik yine ara ara yapmadigi oluyor ama artik normal oyle uzun sure degil cok sükür. Ksbizlik işi cok zor psikolojim bozulmustu ben artik kakali bez gormek istiyorum diye🫠 rabbim saglik versin bebeklerimize