Kızlar herkese mrb şimdi söyle bir sorunum var 3bucuk aylık bir bebeğim var hamilik dönemimde hiç saçım dökülmedi desem yeridir şimdi aşırı derece de bir dökülme oldu içim gidiyor sizden ricam n’aptınız nasıl geçti ne kullandınız bana bir tavsiye verirmisiniz aynı sorunu yaşayan var mı