Fındık kızım 18 aylık oldu. Doğdu doğalı meme bağımlısı bir kızım vardı. Ama son dönem gece ve gündüz uykuları mahvolmuştu. Bir saat uykuda 5 kere yanına gidip emziriyordum. Yanından kalkınca tekrar uyanıyordu. Aylar süren iştah sorunumuz vardı. Çok fazla seçici bir bebek. Süt ile de doyduğunu zannediyor bazen hiç yemek istemiyordu. Bende gündüz emzirmeyi uyku harici çok azalttım. Niyetim azaltarak bitirmekti ama olmadı. Bugün sabaha kadar emzirip uyanınca yarım saatte öyle memede kalınca tamam o gün bugün dedim. Zaten sürekli sütümüz azaldı, sen artık büyüdün, memeler de uf oluyor gibi gibi alıştırmaya çalıştım ama asla anlamadı hayır diyerek emmeye devam ediyordu. Sabahtan beri de bir kaç kez istedi. Memeler çok hasta anneciğim artık sütümüz yok hadi veda edelim dedim. Süt bitti diye biraz ağladı. Öğle uykusu vakti gelince kucağıma aldım ninni açtım oturma odamızda hamak salıncağımız var oturup orada mayıştırdım. Kucağımda biraz gezdirip öptüm sevdim. Hiç ağlamadan uyudu kaldı. Tek sorun şu an yatağına koyamıyorum. Biliyorum koyarsam uyanıp ağlayacak meme isteyecek. Buna nasıl bir çözüm bulabilirim bilmiyorum. Bu arada en az bebeğim kadar benim içinde duygusal bir an oldu bu. Umarım çabucak unutur ağlamaz güzel kızım😊