gozdeanne1 İstanbuldayım ev 27-29 derece atlet üstüne kolları bacakları açık tulum giydiriyorum çok sıcaklayınca çıkarıyorum atletle bırakıyorum banyo yaptırınca atlet kısa tshirt patikli alt giydiriyorum sizler napıyorsunuz
Kadifemsii gozdeanne1 kızlarımın biri 4 biri 2 yaşında . 4 yaşında olan tişört şort 2 yaşında olan zıbınla dolanıyor . Bana kalsa büyüğü de atlet donla gezsin ama istemiyor
busraaadmrtas gozdeanne1 salon şuan 29 İstanbul bnde bebegim 2 aylik zibin var şuan sadece bezi o kadar çok rahat uyuyo
pelin2228 Bi tşört gitdiriyorun o kadar beziyle geziyor uyuduğu oda 27 derece. Sıcaktan pişirmeyin çocukları