Emzirme önlüğü yaptırdım babynestle birlikte ama hiçbirinden memnun kalmadım kumaşı sert ve çok büyük babynestte çok kötü yıkadım bozuldu ve elyaflar çıkıyor. Onu kullanmıyorum bile fakat emzirme önlüğünü mecburen kullandım. Rahatsız sert bir kumaş ve çok büyük oturunca ayaklarıma kadar uzanıyor. Siz nereden aldınız?