Sezeryan Doğum yaptım ilk günden itibaren sütüm çok güzel geliyordu bebeğim de emiyordu ama okula başladığım için bir de ilk bebek olduğu için tecrübesizliğimden dolayı biberon verdim😑 kimsede yönlendirmedi verme memeyi bırakır diye sonra aile hekimindeki hemşire şırınga kullan dedi şuan öyle veriyorum bebeğim 6 aylık olacak memeyi tamamen Bıraktı emmiyor. 5 aylık olana kadar az da olsa emiyordu sağım yapıp veriyordum bu arada 10 gündür de pekmez yoğurt labne verdim bebeğime tadımlık ama bir aydan fazla oluyor yanağı kabardı acaba babası öptü sakalından mı huylandı dedim yok o da değil geçmedi çünkü bir süre geçti gibi oldu tekrar aynı şekilde kabarmış baktım neyden olabilir?