zeynepeslemdemir Merhaba kızım bugün 3 aylık oldu kısmi meme reddi yaşıyoruz mama veriyorum kilosu şuan 4100 herkes çok zayıf diyor moralim çok bozuk kilo aldıramıyorum bebeğime sizce çok zayıf mi 2 saatte bi yediriyorum
sedaozan zeynepeslemdemir bebeğiniz istedikçe emzirin 2 saati beklemeyin, doğum kilosu kaçtı bebeğinizin? Bir de bu aylarda meme reddi olması normal siz sürekli teklif edin memenizi gezdirerek ya da uyurken emzirmeye çalışın zamanla düzelir inşallah
sedaozan sedaozan doğum kilosuna göre bir tık az sanki evet kilosu doktorunuz mama takviyesi dediyse devam edin toparlar merak etmeyin
Lolik zeynepeslemdemir her ay ortalama 540 gr almış , zaten sağlıklı olan 500-1000gr arası alması yani kötü değil zaten ufak doğmuş çok kafaya takmayın sağlığı yerinde olsun kuzunun gerisi önemli değil