Meme mama şeklinde gidiyoruz doğduğundan beri. Zaten meme reddi var ama günde 8-10 emzirme yapıyorum oyunla yada uyutup. Ama sütüm az. Dönem dönem biberonu da reddediyordu kaşıkla içiriyordum. Artık mamayı 30 cc alsa bile kusuyor. Mama değiştirdim yine aynı. Hippin sütsüz tahıllısını aldım mamayla hazırlanıyor o diye normalde hazır ürünleri verme taraftarı olmamama rağmen, onu yedi ve kusmadı. Sorun mamada değil yani. Ek gıda çok az yiyor zaten günde toplasan yarım çay bardağı olmuyor bile. Çişli bez sayısı azaldı suyu da kaşık kaşık içiriyorum. Nasıl olacak çok üzülüyorum, bu arada tahlillerimiz temiz. Bebeği mamayı bırakan anneler nasıl ilerlediniz 😢 geçici durumdur inşallah