HeeSenCokBiliyon hayırlı satışların olsun canım. Aynı elbisenin moru vardı bende, çok severek kullanıyordum, kilo aldım artık olmuyor tabi ama nikahimda da giymiştim. Çok rahatti kullanım açısından, bide çok beğenilmişti. İnşallah alan kişide severek kullanır 🥰